בדיקת משכנתא חינם

בדיקת כדאיות משכנתא חינם

אם לקחת משכנתא לפני שנים (ספורות או רבות), או אפילו לפני כמה חודשים, לאחר שיועץ המשכנתאות שבנה לך את המשכנתא בבנק , היה אולי נחמד ושכנע אותך שאלו התנאים הכי טובים שתקבל ,אך אין ספק שמטרה אחת עמדה לנגד עיניו – הרווח של הבנק ! עבורנו ב- אופק פיננסים גם כן מטרה אחת ויחידה –לדאוג לחסכון שלך, ולבנות עבורך, מההתחלה, תמהיל נכון וחסכוני יותר של המשכנתא .

אך על מנת להבין אם פוטנציאל החיסכון אכן קיים במקרה שלך, אנחנו מציעים לך כמתנה – שירות ייחודי וללא תשלום – את בדיקת הכדאיות הכלכלית לחיסכון במשכנתא שלנו.

מהי בדיקת כדאיות משכנתא?

בדיקת כדאיות כלכלית לחיסכון משכנתא הוא תהליך קצר ומהיר, בו נבחן עבורך , את התנאים ליצירת משכנתא רווחית, ונגיע למסקנות הבאות:  שאכן קיים בסיס איתן לחסכון אמיתי ומשמעותי של עשרות או אפילו מאות אלפי שקלים בהחזר המשכנתא שלך 

1. כמה כסף נוכל לחסוך לך בפועל.
2. בכמה חודשים נצמצם את הלוואת המשכנתא שלך.
3. כיצד נוכל להקל עליך בהלוואות קיימות (מעבר למשכנתא).

ובתום התהליך, על פי השיטה הייחודית שלנו, נבנה עבורך את התמהיל האופטימלי ביותר לחסכון המשמעותי ביותר במשכנתא שלך – הן בחוב הכללי לבנק והן בהחזרים החודשיים.

מתוך ניתוח מעמיק של הנתונים הללו, על פי הפרמטרים המקצועיים שלנו
נגיע לאבחון המשכנתא האישית שלך ותקבל מאיתנו הסבר מדויק על האפשרויות העומדות בפניך ועל החיסכון שנוכל להשיג עבורך

למי מתאימה בדיקת משכנתא ?

  • אם אתה עומד בפני לקיחת משכנתא חדשה וקיבלת הצעות / אישור עקרוני מהבנק.
  • אם ברשותך משכנתא קיימת ואתה מעוניין לשפר אותה ולבצע מחזור משכנתא
  • אם ברצונך לרכוש דירה נוספת.
  • משכנתא לזוכי מחיר למשתכן

איך תדעו מהי האפשרות הכדאית ביותר ? אם אין לכם הבנה במשכנתאות או ידע מקצועי בנושא רוב הסיכויים שתתקשו בקבלת ההחלטות ותעשו טעויות שיעלו לכם עשרות אלפי שקלים.

מרגישים אובדי עצות? יש לנו פתרון משתלם עבורכם: שילחו לנו את ההצעות שקיבלתם מהבנקים אנו נבדוק עבורכם את ההצעות שקיבלתם, חינם ובמידת האפשר נציע לכם אפשרות זולה יותר! 

צרו קשר ותתחילו לחסוך .