משכנתא מחיר למשתכן

משכנתא מחיר למשתכן

זכיתם במחיר למשתכן ? מזל טוב על הזכייה ! אם עוד לא ניגשתם לבנק לבדוק את היכולות הכלכליות שלכם והאם בכלל הבנק יאשר לכם משכנתא - כדאי לעשות את זה מיד. 

לקיחת משכנתא לזוכי מחיר למשתכן וחישוב משכנתא הינו מהלך שטומן בתוכו סיכונים פיננסים לא מועטים בעיקר בגלל תקנות בנק ישראל המאפשרת  אחוזי מימון גבוהים והון עצמי נמוך, השילוב של ההטבה יחד עם העובדה שלרבים מרוכשי מחיר למשתכן יש הון עצמי מוגבל מביא רוכשים רבים בתוכנית ליטול הלוואות בשיעור גבוה במיוחד ביחס לעלות, ובכך להגיע לרמת מינוף גבוהה. סקר של התאחדות יועצי המשכנתאות מינואר 2017 העלה כי זוכי מחיר למשתכן לוקחים משכנתא שאחוז המימון שלה גבוה ב־148 אלף שקל מהממוצע הארצי 

כשמדובר בהחלטה הכלכלית היקרה ביותר יחסי הכוחות הם לרעתכם, ועל טעויות משלמים במאות אלפי ש"ח,אתם חייבים לעצמכם ולמשפחתכם ייעוץ משכנתאות מקצועי ואובייקטיבי הדואג לאינטרסים שלכם.

אנחנו באופק פיננסים, נלווה אתכם בתהליך ונסביר לכם מתי לוקחים משכנתא על דירה במחיר למשתכן, איך מחשבים כמה הון עצמי צריכים לאחר הזכייה, איך נערכים למימון העסקה (שכירות ומשכנתא) עד לאיכלוס , מהם השלבים שמתרחשים טרם הכניסה לדירה. כמו כן, מגיעה לכם הלוואה ממשרד השיכון והבינוי בתנאים מועדפים ומענקי מקום באזורי עדיפות לאומית.

בלעדי לזוכי מחיר למשתכן,
חבילות ייעוץ משתלמות החל מבניית תמהיל ועד ליווי מלא וניהול מו"מ עם הבנקים.

צרו קשר עוד היום וביחד נקבל את ההחלטה הנכונה עבור ההוצאה הכי גדולה שלכם בחיים.