משכנתא לדירה ראשונה

תהליך לקיחת משכנתא לדירה ראשונה חדשה וחישוב משכנתא טומן בתוכו סיכונים פיננסיים לא מועטים,והוא רווי החלטות ושיקולים רבים המתקיימים בתוך מציאות כלכלית המשתנה בכל יום. 

ישנם אנשים שחושבים שקיבלו "תנאים טובים" מהבנק... חותמים ... ומפסידים ... !!! 

ישנם אנשים שמאמינים שהבנק "דואג לאינטרסים שלהם" ... חותמים ... ומפסידים ... !!!  

כשמדובר בלקיחת במשכנתא יחסי הכוחות הם לרעתכם, ועל טעויות משלמים במאות אלפי ש"ח,הבנק הוא עסק כלכלי שמטרתו להרוויח ולדאוג לאינטרסים שלו . לכן כשמדובר בהחלטה הכלכלית החשובה והיקרה ביותר שתעשו בחייכם, אתם חייבים לעצמכם ייעוץ משכנתאות מקצועי ואובייקטיבי שיכול לחסוך לכם מאות אלפי ש"ח. 

המציאות של עולם המשכנתאות בישראל לימדה אותנו להאמין במיתוסים הבאים:

  • לקיחת משכנתא היא נטל כבד לשנים רבות
  • אין מה לעשות, הבנק צריך להרוויח
  • ריבית המשכנתא היא הדבר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא

רבים אינם מודעים למורכבות הכלכלית של מסלולי המשכנתה השונים שוק משכנתאות מכיל עשרות סוגים שונים של מסלולי משכנתאות  ומוצאים את עצמם עוסקים בהשוואת ריביות בלבד. אין להאשים אותם , כי הריבית הנה הפרמטר היחידי שניתן להשוואה חד ערכית. כי כולם יודעים ש 3% נמוך מ 4%. צריך לזכור שלפעמים המשכנתא הזולה ביותר , היא לא בהכרח עם הריבית הנמוכה ביותר ! יש לקחת בחשבון פרמטרים נוספים כגון יכולת ההחזר מסלול ואורך חיי הלוואה.

ואכן רובם הגדול של נוטלי המשכנתאות בישראל נאלצים להתמודד עם המציאות הבאה :

  • לחיות עם משכנתא שהולכת וגדלה מחודש לחודש
  • לשלם לבנק סכומים מופרזים שיכולים להגיע עד פי 2 ויותר מהסכום המקורי

אנחנו באופק פיננסים פיתחנו שיטה ייחודית המאפשרת ללווים ליהנות ממשכנתא יציבה , מנגיסה גבוהה בקרן ההלוואה ובתקופת ההלוואה ,וממזעור של חשיפה לסיכונים בהמשך הדרך ,אך בעיקר שומרת עליכם מטעויות יקרות ודואגת לאינטרסים שלכם .

כי רק מי שמכיר את הצד השני, מכיר את כללי המשחק ויודע לזהות את המוקשים:

באופק פיננסים נותנים לכם את הכלים הידע וההבנה להתמודד בהצלחה מול הבנק באמצעות מגוון מסלולי ייעוץ משכנתאכי במשחק הזה אתם רוצים לנצח. 

צרו איתנו קשר וכך תמנעו מעצמכם את הטעות היקרה ביותר בחייכם.